wtorek, 16 lipca 2013

Hejka, hejka :)

No witam po raz ponowny :) To mój już trzeci blog :) O podobnej tematyce, ale cóż to silniejsze ode mnie :) Ta opowieść będzie troszkę inna. Może bardziej zabawna i zwariowana? Ten blog powstaje, ponieważ mój pierwszy blog dobiega końca... Ale cóż jedno się kończy a powstaje drugie :) Kto wie może ten blog będzie lepszy? Można powiedzieć, że w rolę głównej bohaterki częściowo wcielę się ja, będzie tu trochę wątków z mojego dziwnego i rąbniętego życia :) Zapraszam do czytania :) I obiecuje, że przez ten blog nie zapomnę o pozostałym, o to się nie bójcie, ponieważ blog http://love-and-hate-to-me-laura.blogspot.com/ jest dla mnie ogromnie ważny :) Kocham i Całuję:*
                                                                                                         Weronika Love

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa co tam wymyślisz ;) czekam na rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, zapraszam do siebie :)
    https://austinallyja.blogspot.com/2019_07_05_archive.html

    OdpowiedzUsuń