środa, 17 lipca 2013

Prolog- Dwa światy, jedna bajka.

*narrator*
"Świat jest ogromny"- tym stwierdzeniem żyją nie tylko uczeni i filozofowie. Te przekonanie jest także w głowach wielu zwykłych ludzi. Jednym z nich jest nasza główna bohaterka. Na ogół zwykła, przeciętna nastolatka. Lecz nikt tak naprawdę nie wie co w sobie skrywa, nawet ona sama. Ona sądzi, że świat jest niepojęty, ogromny i poważny. Wszystko dla niej jest powodem do myślenia. Zawsze była posłuszna i nigdy nie nie dawała się "ponieść". Lecz to niedługo się zmieni...
Jest na świecie inna grupa ludzi, która ma zupełnie inne przekonania. Jednym z nich jest niejaki Austin. Zawsze był roztargniony i niepoważny. Nie potrafił się skupić, ani rozsądnie myśleć. Dla niego życie to czas zabawy, a świat to zabawka. Traktował życie jako impuls i nie martwił się tym co będzie jutro.
Na ogół tych dwóch nastolatków nie są do siebie ani trochę podobni. Nikt z nich by nie pomyślał, że się kiedykolwiek spotkają, a co dopiero zaprzyjaźnią. A to był tylko przypadek...
                                                                  ***
No hejka:) A więc tak to jest mój już trzeci blog, ale mój pierwszy się już kończy. Miałam pisać drugie opowiadanie na starym blogu, ale zdecydowałam, że założę nowy :) Mam nadzieję, że wstęp wam się podoba :) Całuję :*
                                                                                                         Weronika Love

6 komentarzy:

  1. Łooł, ale Zajebisty Prolog! :)
    A ta główna bohaterka to Ally?
    Czekam na Rozdział. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay super prolog <3 zapowiada sie ciekawie :) z niecierpliwoscia czekam na next ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być ciekawy, będę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde swietnie sie zapowiada ;D
    Nie moge sie doczekac pierwszego rozdzialu
    Mam nadzieje, ze bedzie jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na pierwszy rozdzial :) tylko szkoda ze taki krociutki ten prolog :(

    OdpowiedzUsuń