czwartek, 6 marca 2014

rozdział 16- Język jest źródłem nieporozumień.

*Ally*
    Zamknęłam oczy. To uczucie, gdy jestem bezwładna, a podtrzymywana przez inną osobę. Gdy czuję, że nie spadnę. Gdy powoli wdycham jego zapach i kładę głowę na jego ramieniu. To jest nie do opisania. Jednym słowem powiedziałabym, że było cudownie... nieziemsko. Nie, tego nie da się opisać ani jednym słowem, ani żadnym innym. To trzeba tylko poczuć, inaczej się tego nie zrozumie. Pamiętam, jak kiedyś Dallas mnie podnosił... Ale wolałabym o tym zapomnieć, gdyż uczucie które czułam w tedy a uczucie które czuje teraz, oba są sobie zupełnie obce. Z tamtego zdarzenia pamiętam tylko tyle, że po pewnym czasie mnie puścił i pozwolę sobie zacytować jego słowa "Przecież masz nogi!"- tak, to własnie powiedział. Zupełnie nie romantycznie... cały on. Zadufany narcyz, opiekuńczy... dla samego siebie. Od niedawna zastanawiam się po co on w ogóle ze mną był... aby się mną pobawić? A może coś na prawdę do mnie czuł? Nie, to jest wykluczona opcja. Chyba się aż go o to kiedyś zapytam. Jestem ciekawa jego miny... i tego co odpowie. No nic, Dallas to nie zbyt dobrany temat do teraźniejszej sytuacji. Teraz czułam błogość i nie chciałam aby teraz nikła przez myśli o Dallas' ie, które przyprawiały mnie o mdłości.
*narrator*
   Kiedy Ally już kompletnie przestała myśleć, zasnęła. Austin czując iż jej ciało stało się odrobinę cięższe i jeszcze bardziej bezwładne, delikatnie się uśmiechną. Wiedział, że dziewczyna śpi, co samo w sobie go ucieszyło. Sam nie wiedział dla czego, może dla tego, że kiedyś przeczytał w jakiejś książce, że gdy dziewczyna zaśnie w ramionach chłopaka to mu ufa? Nagle chłopak staną przy wejściu do Cimmeri. Nogą popchną drzwi, które ze starości dość głośno zaskrzypiały. Blondyn wszedł do środka. Wokół panowała głucha cisza, której towarzyszyła kompletna ciemność. Rozejrzał się w około nie mając pojęcia w którą stronę się udać. Mimo iż znał na pamięć cały budynek, nie miał pojęcia który pokój może należeć do Grece i Ally, a sprawdzenie 959 pokoi, było by zbyt pochłaniającą pracą, zwłaszcza iż dziewczyna sprawiała coraz to większe obciążenie chłopakowi. Blondynowi nie pozostało nic innego jak udanie się do sypialni, którą dzielił wraz z Tom' em.
   Austin delikatnie przekręcił klucz w zamku. Gdy wszedł do środka ku jego zdziwieniu Tom spokojnie spał już w łóżku. "Jak on... to zrobił?"- pomyślał blondyn, jednak po chwili jego głowę zajął kolejny problem, a dokładnie gdzie może ułożyć brunetkę. Czując kompletny brak sił w barkach chłopak delikatnie położył Ally na łóżku, a sam ukucną przy posłaniu kolegi, delikatnie go szturchając.
- Tom! Pobudka!- wyszeptał blondyn potrząsając kolegą.
- Co... co się dzieje?- zapytał mrużąc oczy brunet.
- Zwolnij swoje łóżko- odparł Austin.
- Po co ci dwa? Masz swoje...- wymruczał nadal nie do końca obudzony chłopak.
- Potrzebne. Wiesz gdzie ma pokój Ally i Grece?- zadał pytanie blondyn.
- Nooo taaa...
- U nich jest jedno wolne łóżko, idź i tam dzisiaj będziesz spał, ok?- wyszeptał Austin starając się nie obudzić Ally.
- A sam se idź!- dość głośno szepnął zdenerwowany już Tom, nakrywając głowę kołdrą.
- No weź, tylko dzisiaj!
- A czemu ty nie możesz...?- chłopak wychylił czubek głowy spod pierzyny.
- Bo ja nie wiem gdzie jest ich pokój, a po drugie to twoja dziewczyna w nim śpi...- uśmiechną się szydersko Austin. Tom gwałtownie wyskoczył z łóżka i wychodząc z pokoju, szepną tylko ciche "dobranoc" po czym udał się do pokoju dziewczyn. Austin spojrzał na śpiącą Ally. Wyglądała tak niewinnie i słodko. Miała nadal przemoczone włosy, a jej skóra pokryta była gęsią skórką. Usta dziewczyny zaczerwieniły się pod wpływem zimna, a uroku dodawała jej koszula Austina, która była na tyle długa, że mogła zakryć jej spodenki. Przez to całe zamieszanie blondyn nie zauważył nawet, że nie ma na sobie górnej części garderoby. Ale nie przeszkadzało to mu zbytnio. Przykrył brunetkę kocem, co czym sam położył się na łóżku Tom'a. Zamknął oczy, jednak na samo wspomnienie dzisiejszych zdarzeń powieki same mu się otwierały. Za dużo się zdarzyło, aby teraz mógł spokojnie spać. Nagle usłyszał skrzypnięcie łóżka. Spojrzał się na swoje posłanie na którym obecnie spała Ally. Zobaczył, że dziewczyna siedzi na łóżku w bezruchu. Przyjrzał się mocniej. Dostrzegł, że Allyson ma zamknięte oczy. "Musi lunatykować"- pomyślał Austin, który był ciekaw nadchodzących zdarzeń...
                                                                                   ***
Witajcie moje cudne miśki ! Musieliście tyle poczekać gdyż ja dopiero dzisiaj dostałam komputer a pisanie na telefonie to udręka.... Jezu okropność ! Dlatego wolałam już poczekać. Wybaczcie.... znowu... za dużo tego. A właśnie ten rodział zaczęłam pisać o 22:30 a jest 23:40, a jutro szkoła .... więc notka będzie krótka.... Nauki mam dużo a teraz dodatkowo poświęcam czas na pewną osobę, która pojawiła się w moim życiu i ja na razie niech zostanie :) Jezu ja jutro nie wstane xddd sama sobie krzywdę robie.... ale wszystko dla was ! I przepraszam, że rozdział króki, ale musze iść spać.... za to następny pojawi się szybciej, o wiele :D  Dobra ide spać..... pappapa kocham <3 całuję :**
                                                                                                             Weronika Love

21 komentarzy:

  1. Nie wiem ile razy to już słyszałaś i od ilu osób, ale ja powtórzę ci to jeszcze raz. Warto czekać na twoje rozdziały, bo każdy wie, że się kiedyć pojawi :D, a nie to, że zawieszasz. Nie przeżyłabym zawieszki!!!! Więc nawet o tym nie myśl. Życzę aby TA OSOBA co zawitała niech zostanie jak najdłużej :D Rozdział boski i genialny. Jestem strasznie ciekawa co czuje Austin i co Ally zrobi po tym liście. W końcu po coś on był więc chcę wiedzieć do czego ją doprowadzi. Czekam na next z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah a chodzę spać o północy i bez problemu wstaje o 6:30 :D
    Ostatnio czytałam książkę "Wybrani" i czytając jeden rozdział skojarzył mi się z jednym z twoich, a potem mi się przypomniało, że chciałaś zamieścić z niej kilka zdarzeń na swoim blogu. I jeszcze Sylvain i Cimeria to już kompletnie mi się skojarzyło z twoim blogiem.
    Zgodzę się z moją poprzedniczką:na twoje rozdziały warto czekać., bo są świetne, cudowne, niesamowite...o wiele mogłabym jeszcze wymieniać.
    Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział <3 nie mogę się doczekać nexta

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko pisz next'a, bo jestem ciekawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcieee! :D Już myślałam, że nigdy się nie doczekam tego rozdziału XD
    Słodki *----* Ale krótki ;/
    Czekam na kolejny ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy sie tu rozpisują a ja muszę tylko ŚWIETNY bo nie wiem co więcej ni wiec ŚWIETNY I CZRKMA NA NEXT XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo ^.^ Aaale mi brakowało twojego opowiadania :) ze trzy razy dziennie tu właziłam i paczałam czy jest coś nowego :) rano, po szkole i przed spaniem XD tylko...hym? Tytuł trochu nie nawiązuje do treści... Podoba mi się bardzo ten tekst z tym zaufaniem <3 Jestem bardzo ciekawa jak to się wszystko potoczy ^.^ i jak to się wszystko skończy *.* aż zaczęłam czytać to od początku żeby "odświeżyć" niektóre szczegóły...chyba się uzależniłam XD co ja więcej mogę napisać?... Weny życzę :) i nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Jak zawsze :)
    Buziaki ;*** Claudi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No heej :) Jejku, jak miło *.* Tak, wiem, że tytuł troszkę z innej bajki, ale raz, że nie miałam pomysłów, a dwa, że .... gdyby się zagłębić to.... nawet nawet by pasowało. Bo ani Austin ani Ally nie odezwali się ani razu słowem.... do siebie w tym rozdziale i się nie kłócili, a zrozumieli... więc tak troszeczkę, może pasuje.... haha ale mnie cieszy twoje uzaleznienie :D Jezu jak to brzmi.... hihi i jeszcze raz dziękuję, następny pojawi się na pewno o wiele szybciej :) Aaaaa jeszcze jedno, jak tam twoja decyzja o własnym blogu ^^ ? Aaaaaa no i jeszcze druga rzecz. Jest taki konkurs chyba gimnazjalny dotyczący napisania opowiadania fantazy... nie wiem czy mam wziąć udział.... trzeba napisać opowiadanie na minimum 4 strony i to jeszcze w tej tematyce.... to trochę trudne... jak myślisz?

      Usuń
    2. Nie odpuszczasz co? ;) hehe... I jestem poruszona tym, że w pewnym stopniu pytasz mnie o radę dotyczącą opowiadania ^.^ czy masz wziąść udział w konkursie? Oczywiście, że tak! Piszesz świetnie. Najlepiej ci wychodzą opisy takich mrocznych i tajemniczych sytuacji czy miejsc. Więc pasowałoby to do takiego gatunku. A czy napisanie fantasty jest trudne? Czy ja wiem. To mój ulubiony rodzaj powieści. Zaraz po romansach ^.^ sama piszę taką historię (w zeszycie) fantastyczno-romantyczną. O dziewczynie która zakochała się w kotołaku a później odkrywa, że sama nim jest. Ostatnio pokazywałam fragment przyjaciółce a ona skomentowała to słowami "że tak...magicznie opisuję relację między głównymi bohaterami" czy jakoś tak XD a w fantastyku to są takie postacie jak różne magiczne potwory, czarodzieje, wróżki, nimfy, smoki, jednorożce itp. Ostatnio czytałam też "Miecz przeznaczenia" i był tak jakiś skolopendromorf (wtf) więc można też użyć wyobraźni i zmyślić jakieś własne stwory :) a fabuła może opowiadać o tym że jest sobie jakaś kroina (nazwe możesz wymyślić) i żyją sobie w niej sobie różne stworki ale jeden eee... "gatunek" jest prześladowany, zmaga się z wykluczeniem i walczy o wolność czy coś w tym stylu. Można dać też ludzi, jakieś królestwa które polują na te istoty. O i jakieś stare zamki czy ruiny bo jak wcześniej pisałam świetnie opisujesz takie miejsca. :) no to takie przykłady :D pisz o czym chcesz bo w takich opowiadaniach można zmyślić wszystko :) i naprawde zachęcam cię do tego abyś wzięła udział w tym konkursie bo warto jest robić coś co się lubi i co sprawia ci przyjemność :D co za odkrywcza myśl XD powodzenia z opowiadaniem ;D
      Claudi :*
      Ps. A jak napiszesz to opowiadanie to wstawisz je tutaj? Z chęcią bym przeczytała :)

      Usuń
  8. Jejku o nareszcie kobieto już myślałam , że nigdy nie dodasz tego wspaniałego i jakże słodkiego rozdziału . Mam nadzieję , że następny będzie szybciej bo już się nie mogę doczekać . Jeśli masz czas ( w co wątpię ) i ochotę to zapraszam na mojego nowego bloga
    http://laura-i-r5-i-hate-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj dziękuję :) Na pewno kolejny pojawi się szybciej :) Jak znajdę czas (a pewnie znajdę) to zajrzę :)

      Usuń
  9. Czekalam, czekalam i czekalam maltretowalam przycisk odswiez i sie doczekalam... Naprawde super!!! Czekam na kolejny!!!
    Pozderki od Ally ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. http://raura-i-love.blogspot.com/?m=1
    zapraszam. Blog jest o córce prezydenta ( laura marano ) i motocykliście ( Ross Lynch ). Mam nadzieje że wejdziesz i dasz jakiś ślad po sobie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Nie mogę się doczekać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NEXT NEXT NEXT

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy next? masz czas? plissss dodaj jakieś info!!!!!
    PRZYPOMINAM za niedługo już kwiecień, a minęło już od rozdziału 18 dni (może nie pełne, ale 18)
    ja nie mogę się już doczekać :D
    czekam, czekam, czekam, na next

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps Dodasz jakąś scenkę 18+ za te 18 dni? ;) ( ale ja mam piękne te pytanka) przeczytaj jak ci się chce)

      Usuń
  14. Ta. Szybko... ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. nie czytałem bo czasu nie mam (jeszcze) ale obiecuje ci kochanie że przeczytam WSZYSTKO ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczepiste :)

    OdpowiedzUsuń